Forum GLT.PL Strona Główna
GLT.PL
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
 jak zrobić forum ??????? « Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat » 
Autor Wiadomość
kod
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: jak zrobić forum ??????? Odpowiedz z cytatem

Gość




jak zrobić forum na stronie www??? Question
Powrót do góry
techtronic.pl
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gość




Ładnie sie przedstawiles.
Nie umiesz sie zachowac, to nie pomoge Razz
Powrót do góry
lemoniada
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bit
Bit


Dołączył: 12 Paź 2002
Posty: 2

Jesooo nie chcecie PHP?To wpiszczie w wyszukiwarce forum dyskusyjne lub coś w tym stylu,jest tam ***** stron oferujących darmowe forum.
Tutaj masz kilka polskich linków:
http://www.free4web.pl
http://www.nethit.pl
http://www.outbox.marges.net
Osobiście doradzam 1 adres.
Pozdro!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Conio
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gość




własnie przed chwilką skończyłem instalowanie forum na Apaczu + mysql i phpBB to jest fajna sprawa i wcale nie jest to takie trudne nie trzeba wiedzieć wiele na temat PHP Smile powodzenia Very Happy
Powrót do góry
wielebny
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bit
Bit


Dołączył: 28 Sty 2003
Posty: 2
Skąd: bydgoszcz/warszawa

szym napisał:
Pisanie fora od poczatku ... delikatnie mowiac mija sie z celem
Jest wiele juz gotowych ktore autorzy udostepnili do powszechnego uzytku
Ale jesli ktos ma za duzo czasu i wiele samozaparcia to czemu nie


to zalezy jaki kto ma cel...jezeli ktos chce sie nauczyc tworzyc portale to na pewno stworzenie forum w niczym nie zaszkodzi, wrecz przeciwnie. z umiejetnoscia obslugi php plus jakas baza danych to nikt sie chyba nie urodzil. poza tym mozna miec rozne niekonwencjonalne wymagania co do forum, takie, ktore nie sa oferowane przez te udostepnione...a takze nie chciec rzeczy, ktory gotowe fora udostepniaja...choc przyznac nalezy, ze niektore ready-made sa bomba...
jednakowoz z tym ze mija sie z celem nie moge sie zgodzic ;)
_________________
::wielebny
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Slayer
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Terabit
Terabit


Dołączył: 14 Gru 2002
Posty: 1234
Skąd: From the shadow Samopoczucie: Twisted Fan: Within Temptation Love: Chwilowo wolne Motto: format c:

a ja tam nie kumam PHP Smile

Pozdrawiam

Slayer
_________________
[IMG]http://www.unobux.com/b/?s=1&u=slyadver[/IMG]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
webclick
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gość




szym napisał:
1. Wchodzisz w download
2. sciagasz full package
3. rozpakowujesz
4. wrzucasz na serwer
5. Instalujesz



przepraszam panie administratorze ale jak to instaluje na serwerze??
Powrót do góry
Kolec@wp.pl
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gość




ja tez wlasnie zainteresowalem sie robieniem forum phpBB 2.0.4 i nie za bardzo obczajem co mam dalej z tym robic......mam to juz u siebie na dysku i teraz chyba musze to wrzucic na server tak? ale co z tym dalej robic?? jak ktos sie dobrze orientuje to prosze o pomoc.........
Powrót do góry
kmiecio-gosc
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gość




trzeba miec baze danych na serverze jakos nie iwme jak sie to robi ale tak mi powiedzieli na innym forum:P http://q3arena.gry.wp.pl/board/?akcja=t&forum=2&temat=4444
Powrót do góry
Radh
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Administrator
Administrator


Dołączył: 30 Cze 2002
Pochwał: 1
Posty: 740
Skąd: Gdańsk

Tutaj jest dokladna isntrukcja jak zainstalowac forum.
_________________
Radh
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gość
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Terabajt
Terabajt





jak zrobic to forum??? Nie wiem jak pomocyyyyyyyyyy
Powrót do góry
Radh
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Re: podajcie stronke Odpowiedz z cytatem

@Administrator
Administrator


Dołączył: 30 Cze 2002
Pochwał: 1
Posty: 740
Skąd: Gdańsk

Snopik napisał:
Podajcie jakas stronke na ktorej mozna zalozyc forum ?

http://www.phpbb.com/
_________________
Radh
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Snopik
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: podajcie stronke Odpowiedz z cytatem

Gość




Podajcie jakas stronke na ktorej mozna zalozyc forum ?
Powrót do góry
Radh
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Administrator
Administrator


Dołączył: 30 Cze 2002
Pochwał: 1
Posty: 740
Skąd: Gdańsk

najprosciej to skorzystac z darmowych uslug oferowanych przez rozne portale.
Mozesz tez zainstalowac forum na swoim serwerze lub koncie - jest wiele darmowych skryptow forum.
_________________
Radh
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gość
PostWysłany: Czw Sty 01, 1970 12:00 am    Temat postu: PHPbb Odpowiedz z cytatem

Terabajt
Terabajt





Zrób sobie takie same forum jak te które teraz czytasz !!!
Wszystkie informacje znajdziesz na: http://www.phpbb.com/
Forum posiada różne style i polski moduł...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


DAJ Glass (1.0.8) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group