Forum GLT.PL Strona Główna
GLT.PL
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
 [komputery] Jak zaczynaliście « Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat » 
Od czego zaczeła się Twoja zabawa z grami?
Spectrum
0%
 0%  [ 0 ]
Amiga
6%
 6%  [ 1 ]
Commodore
50%
 50%  [ 8 ]
Pegazus
25%
 25%  [ 4 ]
Playstation
0%
 0%  [ 0 ]
Automaty w salonie do gier
6%
 6%  [ 1 ]
Inne (napisz w poście)
12%
 12%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 16
Autor Wiadomość
arturo182
PostWysłany: Nie Gru 07, 2003 1:24 pm    Temat postu: [komputery] Jak zaczynaliście Odpowiedz z cytatem

@Administrator
Administrator


Dołączył: 01 Wrz 2003
Pochwał: 1
Posty: 1250

Chciałbym abyscie się pochwalili, od czego zaczynaliście swoie spotkanie z komputerami?
Ja miałem Commodore 64 (to były czasy, gry na kasetach Wink )
_________________
[img]http://forum.webd.pl/sig/sig.php[/img]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Klatus
PostWysłany: Nie Gru 07, 2003 1:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Terabit
Terabit


Dołączył: 27 Mar 2003
Posty: 1063
Skąd: mateuszek.blog.pl Słucham: Myslovitz... Kocham: Życie

Moja historia jest krótka Smile
Ja zaczynałem od Pegazusa, to były czasy Smile Siedziało się non stop przed telewizorem i grało w Mario czy Don ki konga i wiele innych Very Happy Potem były automaty, na których wydałem dosyć sporo kasy ale opłacało się bo byłem w to dobry Smile Wreszcie nadszedł czas na mój pierwszy komputer, było to w 1995, miałem wtedy 6 lat Smile Grałem wtedy w gry na Dosa i NC to był piękne czasy Sad Teraz technologia posuneła się bardzo do przodu i gra gitara Very Happy Mr. Green
_________________
razem iść pod wiatr...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sliz3r
PostWysłany: Nie Gru 07, 2003 2:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabit
Gigabit


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 388
Skąd: Strzegom

A ja zaczynalem juz niepamietam chyba od pegasusa czy to jakos inaczej sie nazywalo chyba phenix, potem playstation, natepnie komputer i playstation 2 i nowy komputer Very Happy

BTW:Z tej listy posiadam jeszcze Dwa playstation i dwa komputery
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
..::DEMON::..
PostWysłany: Nie Gru 07, 2003 2:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabajt
Megabajt


Dołączył: 16 Cze 2003
Posty: 177
Skąd: Sosnowiec

ja zaczynałem od komodore a potem komputer
_________________
Pozdrowienia ..::DEMON::..
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
deep
PostWysłany: Nie Gru 07, 2003 4:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabit
Gigabit


Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 359
Skąd: Słupsk

Ja to zaczolem na pegazusie, choc piksele sie gryzly gry byly fajne hehehe. Ale naszczescie teraz mam kompa Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ex|prof_
PostWysłany: Nie Gru 07, 2003 4:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabajt
Gigabajt


Dołączył: 20 Kwi 2003
Posty: 768

Moja historia rozpoczeła się od znanego chyba wszystkim domowego komputera Commodore 64 ... Wtedy niewiedzialem nawet co to jest ale po kilku dniach doszlem do minimalnej wiedzy dowiadujac sie ze jest to PC czyli Personal Computer. Wtedy to sie zaczeły dlugie wieczory przesiadywania nad grami. Najpierw mialem 2 kasety, co dawalo razem ok. 30 gier ... Pozniej moja kolekcja powiekszyla sie do ok. 30 kaset. W przelotnych chwilach zdazalo sie, ze probowalem programowania bodajze w jezyku Basic, choc to programowanie polegalo na spisaniu komend z podrecznika, ktory jeszcze posiadam Razz. No i takim sposobem upłyneły z 3 lata. Pozniej zaczeły sie przerwy w spotkaniu z technika komputerowa ... I nagle nadeszly czasy Pegazusa czy jak mu tam ;]. Wszyscy smigali z kadridzami no a ja mialem wlasnie ten roczny "celibacik" ;]. Po minionych 12 miesiacach zadecydowalem o kupnie Pegazusa choc juz wtedy ciagnelo mnie do tych bardziej normalnych komputerow [ Pentium itp. ]. No ale zaopatrzylem sie w Pegazusa. Mialem wtedy takiego kumpla, ze jak mu sie powiedzialo o jakiejs grze to potrafil ja skombinowac w przeciagu 3h, tak ze tym sposobem gralem w prawie wszystko co chcialem. No i nadeszla 3 klasa podstawowki i sakrament Komunii ... Załupałem wtedy troszku kasy i po jakims niedlugim czasie zakupilem sobie komputer, ktory aktualnie mozna nazwac "prawie złomem" ;]. Ale narazie żyje i żyć nie przestaje czekajac na jakis nowy sprzet, ale ta chwila jest wciaz daleko od moich zachłannych łapek.

Pozdrawiam.
_________________
GetFun.pl - twoja rozrywka, smieszne filmy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Links
PostWysłany: Nie Gru 07, 2003 5:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabit
Gigabit


Dołączył: 16 Kwi 2003
Posty: 325
Skąd: Głogów

Ja zacząłem od komputera.. którego mam do teraz po dokupieniu ramów..
Kompter nie spełnia wymogów unii erłopejskiej... więc ciągnę sarych za szmaty żeby mi kompa kupili RazzRazzRazz
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dylas
PostWysłany: Nie Gru 07, 2003 6:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabajt
Gigabajt


Dołączył: 18 Lut 2003
Posty: 625

No dobra kolej na mnie... Ja pierwszy raz zasiadłem przed własnym PC jak miałem 13 lat. Tak tak to będzie gdzieś 3,5 lat jak mam computer... Ale jest spoko. Na początku wiadomo - gry gry gry... potem na gwiadke dostałem modem i to była jazda... Zaczełem intersować się internetem, html-em... Obecnie już nie grywam w games bo komputer do tego się nie nadaje (do internetu też się nie nadaje ale spoko)... Ale historia Very Happy

Narx...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Harry
PostWysłany: Pon Gru 08, 2003 8:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 118
Skąd: Zamość

Najpierw dostałem od ,,Mikołaja" pegasusa. Smile Grałem do czasu, aż zasilacz spaliłem SadSad A później kupiłem Commodore i też grałem do czasu...Po Commadorze nadeszły czasy pierwszych Pentium'ów. Zakupiłem takiego Pentium 75 MHz i grałem w StarCrafta itp. SmileSmile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rdpan
PostWysłany: Pon Gru 08, 2003 1:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabit
Gigabit


Dołączył: 13 Wrz 2003
Posty: 305
Skąd: Białystok

Aj ja w 1993 dostałęm gierke telewizyjną potem chodziłem do kafejki a w 2000 roku miałem jusz komputer (na nim teraz pisze i co działa dobrze)

Wink
_________________
Skype: rafiki14
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dartys
PostWysłany: Nie Gru 14, 2003 1:01 am    Temat postu: Konsolka Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 124
Skąd: Łowicz

Moja przygoda z grami zaczela sie od spectrumka... pamietam te polamane i klejone dżojstiki i wiecznie rozczerwieniona twarz od grania... A gra na 2 osoby to juz w ogole byla jazda:)
_________________
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo Messenger MSN Messenger
Slayer
PostWysłany: Nie Gru 14, 2003 9:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Terabit
Terabit


Dołączył: 14 Gru 2002
Posty: 1234
Skąd: From the shadow Samopoczucie: Twisted Fan: Within Temptation Love: Chwilowo wolne Motto: format c:

Heh... ja pierwsze spotkanie miałem u brata z comodore 64... potem on mi ją pozyczyl i ... cos wspanialego ! Grałem w to jak tylko przyszedlem z przedskzola :] Potem czasy pegasusa , ta wspaniała contra czy tak zwane "czołgi" nie mówiąc juz o Mario ! :] A potem w wieku 4 lat juz mialem komputer bo braciszek dostal na 18-tke... To było cos ! Chyba pierwszy w moim miescie kolorowy monitor ! Celeron 468 1,5 mb ramu i 75 mb dysk twardy ! :] Wyobrazacie sobie jaka to byla moc ? :] Ta super grafika w supaplexie ! :] Albo Mortal kombat ! :] Mam sentyment do tego komputer i probuje go jeszcze zlozyc , mam plyte glowna, karte graficzna a reszte powoli kompletuje ! :]
_________________
[IMG]http://www.unobux.com/b/?s=1&u=slyadver[/IMG]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Treeny
PostWysłany: Nie Gru 14, 2003 1:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabajt
Gigabajt


Dołączył: 07 Paź 2002
Posty: 650
Skąd: Gdynka

A co było pierwsze? Razz Commodore czy Amiga, bo już nie pamiętam. Tyle tego było...Razz. Pierwszego peceta dostałam zaraz po mojej komunii (chyba jakieś 6 lat temu...Razz. Nie pamiętam już...Confused Razz
_________________
(A)neczka
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gość
PostWysłany: Pon Gru 15, 2003 6:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabit
Gigabit


Dołączył: 26 Sty 2003
Posty: 444
Skąd: z Internetu

Comodore 64, amiga 500 po kilku miesiacach dokupiona stacja dysków Very Happy. Pozniej moj pierwszy kom ktory jechał na windzie 3.11. Pozniej cyrix 200 =D. Celeron 466. Celeron 700. Duron 850 :/ (tego nie lubiałem) i teraz atlon 2.0ghz. Pozniej bedzie P V Very Happy Ale jak juz zaczne pracowac Very HappyVery HappyVery Happy
_________________
www.NaMedal.PL - twoja.nazwa.NaMedal.PL
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


DAJ Glass (1.0.8) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group