Forum GLT.PL Strona Główna
GLT.PL
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
 Studia informatyczne... « Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat » 
Autor Wiadomość
Harry
PostWysłany: Sro Lis 26, 2003 9:11 pm    Temat postu: Studia informatyczne... Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 118
Skąd: Zamość

Czy może ktoś z Was ma zamiar studiować informatykę??=> A może już studiujecie?? Jeżeli tak, to mam małą prośbę-napiszcie mi jakie są najlepsze uczelnie, gdzie można studiować kierunek Informatyka [głównie grafikarstwo] na ,,dobrym" poziomie. I jeszcze coś- Czy macie zamiar coś studiować?-Jeżeli mogę zapytać: Jaki kierunek? Smile

PS.: Studia informatyczne, z tego co słyszałem, są w Polsce tak popularne, iż mało informatyków w naszym kraju może znaleźć pracę !! Surprised A żeby pracować w zagranicznej firmie trzeba mieć jakiś tam certyfikat, którego wyrobienie niesie ze sobą koszty około 7000 zł !! A i tak nie mamy pewności, czy zdamy egzamin, aby uzyskać taki dokument Shocked I czy takie studia się opłacą??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
..::DEMON::..
PostWysłany: Czw Lis 27, 2003 5:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabajt
Megabajt


Dołączył: 16 Cze 2003
Posty: 177
Skąd: Sosnowiec

ja tam mam 13 lat i się niemartwie co pędzie Shocked za pare lat a o studia no to myślałem
_________________
Pozdrowienia ..::DEMON::..
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
deep
PostWysłany: Czw Lis 27, 2003 6:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabit
Gigabit


Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 359
Skąd: Słupsk

Ja chcem isc na studia informatyczne ale to dopiero za rok. A kierunek to jeszce sam nie weim musze sie nad tym zastanowic Smile A ten certyfikat to mozna sobie taniej wyrobic Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Harry
PostWysłany: Czw Lis 27, 2003 6:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 118
Skąd: Zamość

OK=>Ja mam 14 lat, ale pytam się tylko-do niczego Was nie zobowiązuję. Razz A certyfikat ten..no możliwe [mam dane sprzed kilku miesięcy-może są już nieaktualne]. Bo się tak zastanawiam, czy opłaca się być informatykiem czy lepiej mieć jakiś dobrze płatny zawód [prawo, medycyna...] i zajmować się infą w domu [prywatnie-jako hobby]. Wydaje mi się, że za taką średnią miesięczną płacę informatyka PC-eta dobrego się nie kupi, ale jak się jest jakimś np.: adwokatem to można sobie niezłą ,,maszynę" ufundować za miesięczną pensję Very HappyVery Happy [chociaż taki adwokat ma roboty po uszy Rolling Eyes ]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Klatus
PostWysłany: Czw Lis 27, 2003 6:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Terabit
Terabit


Dołączył: 27 Mar 2003
Posty: 1063
Skąd: mateuszek.blog.pl Słucham: Myslovitz... Kocham: Życie

Chciałbym iść do liceum na profil informatyczno-matematyczny, no ale niestety trzeba dobrze umieć matme, u mnie z tym cienko i dotego jeszcze fizyka, z której nic nie ogarniam Smile
Chyba bedzei trzeba isc na humanistyczny, histroie mam w jednym palcu, Polski bardzo dobrze rozumiem i umiem (Mam polonistka , Tata historyk), z Wosu jestem ocykany i mam go w drugim palcu Smile
_________________
razem iść pod wiatr...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
deep
PostWysłany: Czw Lis 27, 2003 8:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabit
Gigabit


Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 359
Skąd: Słupsk

Klatus napisał:
Chciałbym iść do liceum na profil informatyczno-matematyczny, no ale niestety trzeba dobrze umieć matme, u mnie z tym cienko i dotego jeszcze fizyka, z której nic nie ogarniam Smile
Chyba bedzei trzeba isc na humanistyczny, histroie mam w jednym palcu, Polski bardzo dobrze rozumiem i umiem (Mam polonistka , Tata historyk), z Wosu jestem ocykany i mam go w drugim palcu Smile


Ja chodze do liceum informatyczno-matematycznego i ci powiem ze nie jest zle.

Cytat:
Bo się tak zastanawiam, czy opłaca się być informatykiem czy lepiej mieć jakiś dobrze płatny zawód [prawo, medycyna...] i zajmować się infą w domu [prywatnie-jako hobby].


Ale kto powiedzial ze musisz pracowac w kraju, bo np inne kraje maja zapotrzebowanie na informatykow Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Harry
PostWysłany: Pią Lis 28, 2003 2:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 118
Skąd: Zamość

No wiem, że w innych krajach, ale jak już wcześniej pisałem, trzeba mieć chociaż 1 certyfikat, a na lepsze stanowiska nawet kilka, a taki podstawowy kilka m-cy temu 7 tys. zł kosztował, a nie wiadomo było czy się go zda!! [kasa w błoto] A taki informatyk w Polsce [albo student] 7000 tys. zł nie wykołuje sam-rodzice albo kumple muszą mu help, albo kilka miesięcy z rzędu ograniczy wydatki. A taki certyfikat żeby zdać trzeba jeszcze angielski wqć i później zdawać następne żeby awansować=>Microsoft zatrudnia informatyków za ten podstawowy, ale tam to się ,,zarabia" dopiero przy Gatesie Rolling Eyes A żeby przy Gatesie pracować, trzeba się naqć i naqć oraz oczywiście napłacić...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dartys
PostWysłany: Sob Gru 20, 2003 5:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 124
Skąd: Łowicz

Ja tez jetsem na profilu inf-at w licum i nie narzekam na ti ze informatyka jest malo popularna. Czasem mozna pojechac do BEGINERA i mu kompa naprawic (hehe) a on Ci za to da jeszcze kase. Pomysl 50 zl za instalke windowsa ;]

Nie martw sie informatyka ma przyszlosc, bo nawet jesli przemina dzisiejsze komputery, pojawia sie nowe, lepsze. Beginnerow nigdy nie zabraknie na swiecie, chyba ze gatunek ludzki wyginie wiec na brak pracy tez nie bedzie mozna narzeka. W firmie tez bedzie latwiej o prace, bo nie wiem czy niedlugo nie bedzie admina do kompow, ktore sa w kiblach ;]
_________________
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo Messenger MSN Messenger
Harry
PostWysłany: Nie Gru 21, 2003 3:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 118
Skąd: Zamość

Cytat:
W firmie tez bedzie latwiej o prace, bo nie wiem czy niedlugo nie bedzie admina do kompow, ktore sa w kiblach ;]
Bardzo oryginalne podejście Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dartys
PostWysłany: Nie Gru 21, 2003 6:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 124
Skąd: Łowicz

dziekuje bardzo. I sprostowanie. W kiblach nie ma kompow (jeszcze), ale nidlugo beda. ERROR: BLAD SEDESU NR @@%##(*& BLAD PRZY LOGOWANIU RESTART? Y/N

Nie moge sie doczekac Smile
_________________
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo Messenger MSN Messenger
Harry
PostWysłany: Pon Gru 22, 2003 10:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 118
Skąd: Zamość

Taaa.... Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ex|prof_
PostWysłany: Pon Gru 22, 2003 12:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gigabajt
Gigabajt


Dołączył: 20 Kwi 2003
Posty: 768

No tak ... Aktualnie uczeszczam do 3 klasy gimnazjum. Za rok chcialbym isc do jakiegos dobrego LO na profil informatyczny ... Szczeze mowiac rozpatrywalem mozliwosci takie jak informatyka, medycyna, prawnik [ lub cos zwiazane z prawem ale nie policjnt :P ] lecz wypadlo na informatyke. Po liceum mam ochote wybrac sie na studia o kierunku: bankowość, lub informatyka-zażądzanie. Ale nad tym jescze pomysle. W przyszlosci chcialbym wiazac swoje zycie zawodowe z zazadzaniem jakas duza firma lub bankiem ;]. Opcjonalnie mam ochote wyjechac z kraju do Wlk. Brytanii lub gdzies zagranice, ale to tylko moje marzenia, ktore moze sie spelnia. Pożyjemy zobaczymy :)

btw. narazie budujemy z kumplem kort tenisowy za 400 PLN ;]
_________________
GetFun.pl - twoja rozrywka, smieszne filmy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Harry
PostWysłany: Pon Gru 22, 2003 3:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Megabit
Megabit


Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 118
Skąd: Zamość

Ex Prof to ja będę perfidny i Ci konkurencję zrobię z tym bankiem [firmą...] Cool Cool
Cytat:
W przyszlosci chcialbym wiazac swoje zycie zawodowe z zazadzaniem jakas duza firma lub bankiem ;].
Mr. Green
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jolkaszsz
PostWysłany: Pon Kwi 13, 2015 3:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bit
Bit


Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 2

Nie rozumiem do końca!
_________________
Transport HDS Warszawa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
CristiAn87
PostWysłany: Sro Kwi 15, 2015 11:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bit
Bit


Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 1

Do zarządzania bankiem to jest tak daleka droga, że masakra Smile Ostatnio sobie dużo czytałem o Czrneckim Leszku, to jest naprawdę mądry człowiek, przedsiębiorca, ekonomista.
_________________
http://ezebra.pl/product-pol-3242-RIMMEL-PODKLAD-MATCH-PERFECTION-LIGHT-NUDE-102.html
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


DAJ Glass (1.0.8) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group