Forum GLT.PL Strona Główna
GLT.PL
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości


 Znaleziono 27 wyników
Autor Wiadomość
  Temat: [PYTANIE] Zna ktoś adres bramki z .....
Kamis

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1640

PostForum: Ogólnie   Wysłany: Czw Sie 05, 2004 4:52 pm   Temat: [PYTANIE] Zna ktoś adres bramki z .....
Zna ktoś może adres bramki z której można by było wysyłaś SMS na niemieckie sieci? Dokładnie rozchodzi się Mi o +49160********
To bardzo ważne i zarazem pilne.
Dzięki z góry.
Smile
  Temat: [SPRZET] Laptop IBM TP 560 E - Pilne
Kamis

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 803

PostForum: Komputery i Programy   Wysłany: Pią Cze 11, 2004 8:17 am   Temat: [SPRZET] Laptop IBM TP 560 E - Pilne
Witam. Moze ktos z was wie jakie haslo wpisac po podlaczeniu dysku z innego laptopa do IBM TPO 560E, gdyz wkladam dysk z IBM to dziala wkladam dysk z innego laptopa to pisze ze podac jakies haslo z dy ...
  Temat: [PROGRAM] WinAmp zrywa
Kamis

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 4373

PostForum: Komputery i Programy   Wysłany: Pią Kwi 23, 2004 10:41 am   Temat: [PROGRAM] WinAmp zrywa
Chyba że masz bufor zbyt duży lub zbyt mały Wink
U mnie na modemie leci zajebiście www.beststacja.net.pl Mr. Green
Pozdro
  Temat: [UWAGA] Glt.pl na sprzedaż (aliasy)
Kamis

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2372

PostForum: Webmasterzy o GLT.PL   Wysłany: Wto Lut 10, 2004 9:44 pm   Temat: [UWAGA] Glt.pl na sprzedaż (aliasy)
Żeby bezpłatny alias sprzedać!! Laughing
Myślę że została już skasowana!!
  Temat: [Życzenia] urodzinowe 4 Treeny
Kamis

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 3213

PostForum: Powitania, Życzenia, Kontakt   Wysłany: Nie Lut 08, 2004 2:38 pm   Temat: Życzenia
Ja życzę Ci: diabel
- Zdrowia
- Szczęścia
- Hajsu
- Najszybszego kompa
- Mniej nauki (fizyka) Smile
... i abyś się wkońcu zabrała za tworzenie strony Wink
  Temat: [STRONA] www.sk8crime.prv.pl
Kamis

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2249

PostForum: Opinie, uwagi, oceny   Wysłany: Wto Sty 27, 2004 1:30 pm   Temat: [STRONA] www.sk8crime.prv.pl
Dzięki za te wszystkie oceny! Very Happy
Strona się ciągle zmienia!
Pozdro Razz
  Temat: [Strona] www.Programmer.glt.pl
Kamis

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2518

PostForum: Opinie, uwagi, oceny   Wysłany: Pon Sty 26, 2004 9:45 pm   Temat: [Strona] www.Programmer.glt.pl
jportali nienawidzę!!
+top
+treść
-jportal

5/10
Narka
  Temat: [strona, lay] Linkup
Kamis

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 5451

PostForum: Opinie, uwagi, oceny   Wysłany: Pon Sty 26, 2004 9:44 pm   Temat: [strona, lay] Linkup
Strona mi się nieładuje Sad
Szkoda Crying or Very sad
Spróbuje jeszcze powchodzić Smile
Narka
  Temat: [ strona] kupa.prv.pl
Kamis

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 2206

PostForum: Opinie, uwagi, oceny   Wysłany: Pon Sty 26, 2004 9:42 pm   Temat: [ strona] kupa.prv.pl
Niemam pytań co do strony, napewno jest orginalna:), ale tematyka mi nie podchodzi diabel !!
4/10
Pozdro
  Temat: www.sk8opole.glt.pl
Kamis

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 1821

PostForum: Opinie, uwagi, oceny   Wysłany: Pon Sty 26, 2004 9:35 pm   Temat: www.sk8opole.glt.pl
Wszystko ctrl c i ctrl v!
Niepodoba mi się!
Ani troszku!
Chociaż za napisanie na forum masz plusa+!
1/10
Nar diabel
  Temat: [strona] HoF - Twoja Przystań
Kamis

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1544

PostForum: Opinie, uwagi, oceny   Wysłany: Pon Sty 26, 2004 9:31 pm   Temat: [strona] HoF - Twoja Przystań
+ Top, pomysłowo zrobiony
+ Ładuje się w dobrym czasie
+ Przejrzystość
+ Dobrze wygląda w obu rozdzielczościach 800:600 i 1024:768

- Troszku się rąbie z pozdrowieniami!!

7+/10
Trzymaj tak da ...
  Temat: J-Music Blends
Kamis

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 2926

PostForum: Opinie, uwagi, oceny   Wysłany: Pon Sty 26, 2004 9:23 pm   Temat: J-Music Blends
+ Grafika
+ Orginalność
+ Pomysł

- Menu trudno zauważyć!

Super wygląda, niezadługo się ładuje!!
O to chodzi!!
9/10
Pozdrowienia
  Temat: [Strona]http://www.g4ndalf.prv.pl/
Kamis

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 2998

PostForum: Opinie, uwagi, oceny   Wysłany: Pon Sty 26, 2004 9:18 pm   Temat: [Strona]http://www.g4ndalf.prv.pl/
1.Długo się ładuje na modemiku Sad
2.Pawlo ma rację co do czcionki przy ładowaniu!!
3.Lay mi się podoba, dzwięki ujdą! Very Happy

6/10
Widziałem gorsze strony o Władcy! Wink
Pozdrowienia diabel
  Temat: [STRONA] www.sk8crime.prv.pl
Kamis

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2249

PostForum: Opinie, uwagi, oceny   Wysłany: Pon Sty 26, 2004 6:34 pm   Temat: Sorry
Przepraszam za ten temat!
Pisałem na szybko! To się więcej nie powtórzy myślę że teraz jest ok!
Pozdro dla wszystkich zarejestrowanych na FORUM GLT.PL !
Very Happy NAR
  Temat: [SZUKAM] Muzyka ? osobe znająca sie miksowaniu ? czy cos :P
Kamis

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1562

PostForum: Współpraca   Wysłany: Pon Sty 26, 2004 1:46 pm   Temat: Cytat
Hip Hop porownac do Jarra O_o ehh dobre :/

Człowieku, tylko daję podkłady! A mam zajawki na HIP HOP!
karabin NAR
Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Skocz do:  


DAJ Glass (1.0.8) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group